Dag 14- laatste dag - Reisverslag uit Kata, Thailand van Nicole Bakkker - WaarBenJij.nu Dag 14- laatste dag - Reisverslag uit Kata, Thailand van Nicole Bakkker - WaarBenJij.nu

Dag 14- laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Nicole

04 September 2017 | Thailand, Kata

De laatste- luie - dag. Na het ontbijt ben ik naar het strand gewandeld om even lekker te fotograferen. Na twee uurtjes terug naar het hotel. Daar heb ik lekker gezwommen en gelezen. Om 16.00 uur bracht de ober me spontaan de cocktail die ik graag drink! Daarna heb ik een Thaise massage met olie gehad. Wat een heerlijke belevenis was dat. Vanavond met Renée, Renée, Ewout en Clemens voor het laatst Thais gegeten in een leuk restaurantje. Nog een paar laatste souvenirs om het geld op te maken. En Renée, Renée en Remco kochten een lekker ijsje van de koude plaat. Inmiddels is de koffer gepakt en morgen vertrekken we in alle vroegte naar het vliegveld. Het was een prachtige reis, maar ook heerlijk om nu weer naar huis te gaan!

  • 04 September 2017 - 17:09

    Monique Van Eeuwijk:

    Hartelijk bedankt voor je interessante en boeiende verhalen Nicole!
    Een goede terugreis en tot gauw,
    Monique

  • 04 September 2017 - 17:42

    Trees:

    Wat was dat leuk om al die belevenissen te lezen! Jammer dat het voorbij is, maar fijn voor je om weer thuis te zijn!

  • 04 September 2017 - 18:35

    Marga:

    Hele goede vlucht en thuiskomst Nicole!

  • 04 September 2017 - 19:49

    Stina:

    Het was heel leuk om je belevenissen te volgen Nicole! Hele goede terugreis en save trip! Tot gauw weer in Holland want dan willen we natuurlijk alle mooie foto's zien

  • 04 September 2017 - 20:11

    Loes:

    Wat een avonturen! Door mijn eigen (Tendens)reis, aansluitend logeetjes en afronding reis kom ik pas nu toe aan het aandachtig lezen. Weergaloos mooie belevenis. Ik wens jou een heel goede vlucht en behouden thuiskomst toe met al je herinneringen die niemand meer van je kan afnemen! XXL

  • 04 September 2017 - 20:56

    Lies:

    Wat jammer dat je morgen al weer terug vliegt! Ik was zelf een beetje op vakantie door je dagelijkse verslag! Ik wens je een goede thuisreis!

  • 06 September 2017 - 08:57

    Monique:

    Fijn dat je weer heelhuids thuis bent, volgens mij heb je een hele mooie vakantie gehad, ik ben benieuwd naar de foto's. Het was super leuk om je verslagen te lezen, jammer dat het voorbij is maar een reis om met heel veel plezier op terug te kijken. En nu alweer aan het werk, weinig tijd om weer even te acclimatiseren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 22 Aug. 2017
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 8121

Voorgaande reizen:

22 Juli 2018 - 29 Juli 2018

Noorwegen 22-29 juli 2018

22 Augustus 2017 - 05 September 2017

Zuid Thailand 2017

Landen bezocht: