Dag 15 naar huis - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Nicole Bakkker - WaarBenJij.nu Dag 15 naar huis - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Nicole Bakkker - WaarBenJij.nu

Dag 15 naar huis

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

06 September 2017 | Nederland, Dronten

Op dag vijftien begon de ochtend om 04.10 uur Thaise tijd. Om 04.30 moest de koffer klaarstaan voor de bellboys. Dat lukte en om iets na vijven zaten we met mevrouw Blikje in een minibusje. in een uurtje waren we op het vliegveld. Daar hielp Blikje ons met inchecken ( hier bleek dat we niet allemaal een echte klik met Blikje hebben,hahaha, wat een type! ) Maar we bedankten haar en gingen door de douane. Ik moest mijn tas openen want had er in mijn slaperigheid een blikje Cola ingedaan. Dus de dame maakte het open en gooide het leeg. We dronken een echt heerlijke kop Illy koffie op het vliegveld en maakten de allerlaatste Bahts op. Om 08.50 de eerste vlucht van Phuket naar Bangkok. In Bangkok hoefden we alleen zelf over te stappen, voor de koffers werd gezorgd. De reis van Bangkok naar Amsterdam was echt heel lang. Hoewel we de hele reis in daglicht vlogen, moesten van de stewardessen de screens voor de raampjes bijna 8 uur lang gesloten blijven. Afijn, wel mooi vier films gezien!
We landden keurig op tijd. Na de kofferband viel ons groepje direct uiteen en vertrok iedereen naar familie. Mijn Schipholtaxi was wel heel erg lekker en ook nog eens een leuke chauffeur.
En toen lekker thuis, blije en knuffelgrage katten.
Nu, 10 uur later in de trein naar het werk. Het lijkt wel herfst buiten ( dat is het natuurlijk ook bijna). Wat een omschakeling.
Ik kan nu met een goede internetverbinding alle reactie nog even bekijken. Wat leuk!
Maar nu zijn jullie van me af hoor. Het gewone Life goes on!

  • 06 September 2017 - 08:14

    Richard Feenstra:

    Zo, dat is wel weer heel snel na de reis weer de realiteit van de dag.

    Leuk je "avontuur" gevolgd te hebben, lijkt me een mooie reis ... nieuwsgierig naar je foto's. :)

  • 06 September 2017 - 08:33

    Dirk:

    Aan alle mooie dingen komt een eind...
    Voor je het weet zit je weer in de dagelijkse sleur.

    Ben benieuwd naar de foto's!

    Werk ze!!

  • 06 September 2017 - 09:33

    Ada:

    Werk ze, tot donderdag

  • 06 September 2017 - 17:00

    Godelieve:

    Het was gaaf om te lezen hoor. Foto's wat problematisch te bekijken of ben ik de enige? Dan doe ik iets niet goed.

  • 06 September 2017 - 21:58

    Olav:

    Nic, wat een heerlijk verslag heb je geschreven. Ik heb er van genoten. maar wel fijn dat je weer goed thuis bent gekomen. Succes met wennen hier in ons kikkerlandje..

  • 06 September 2017 - 22:12

    Lucy:

    Fijn dat je weer gezond en wel thuis bent Nicole.
    Het was heel byzonder om je zo te volgen. Ik hebbgenoten van je mooie verhalen.
    Tja en dan maar weer terug in het gewone leventje hè.
    Groetjes

  • 10 September 2017 - 22:31

    Renee & Clemens:

    Wat leuk om alle dagen nogmaals te beleven via jouw verslag! Dank je wel Nicole.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 22 Aug. 2017
Verslag gelezen: 488
Totaal aantal bezoekers 8114

Voorgaande reizen:

22 Juli 2018 - 29 Juli 2018

Noorwegen 22-29 juli 2018

22 Augustus 2017 - 05 September 2017

Zuid Thailand 2017

Landen bezocht: