Dag 12- Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Nicole Bakkker - WaarBenJij.nu Dag 12- Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Nicole Bakkker - WaarBenJij.nu

Dag 12- Phuket

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

02 September 2017 | Thailand, Phuket

Zo, dat was lekker uitslapen! Lekker rustig ontbijten en daarna naar mevrouw Blikje. Ze vertelde wat we eventueel nog aan excursies kunnen doen, maar het animo was beperkt. Clemens had een heel pijnlijke knie en wilde naar de dokter. Ik bood aan om mee te gaan, omdat ik wel medische terminologie ken. Een hele belevenis weer, natuurlijk vooral omdat het mijzelf niet betrof! Een zeer aparte ‘ wachtkamer’ en de kamer van de arts was ook behoorlijk gedateerd. Hij leek wel kundig en betrouwbaar en zei zei dat ik waarschijnlijk wel medisch onderlegd was, haha. Beet van een insect was waarschijnlijk de boosdoener, dus met stapeltje pillen weer naar het hotel. Gelukkig gaat het nu al beter met de patiënt!
Daarna heerlijk bij het zwembad gelegen, tussen de middag een broodje op en om vier uur de cocktail ☺ .
Om half zes ben ik naar het strand gelopen om de zonsondergang te fotograferen. Iets minder spectaculair dan gisteren maar wel leuk.
We zouden gaan eten bij een Turks restaurant, dat was een fikse wandeling. Daar aangekomen bleek het gesloten want men was ‘ op vakantie’. Dus uiteindelijk vlakbij het hotel gegeten. Nog even rondgelopen en nu lekker op het balkon. Pal hiertegenover is de openlucht film La la land! Leuk om die nog even mee te krijgen! Welterusten!
i