Woensdag 25 juli - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Nicole Bakkker - WaarBenJij.nu Woensdag 25 juli - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Nicole Bakkker - WaarBenJij.nu

Woensdag 25 juli

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

25 Juli 2018 | Noorwegen, Stavanger

Woensdag 25 juli
We waren op tijd wakker want we wilden vandaag op tijd zijn voor het ontbijt in het restaurant. We zagen weer land om ons heen en waren aangekomen in Stavanger. Het schip legde aan bij de oude huisjes van Stavanger. Heerlijk ontbeten! Daarna gingen we van het schip af. Trees ging na een korte wandeling terug naar het schip en Nicole verkende de plaats met de camera om de nek. Om 13.00 uur was ze terug en aten we samen een lekkere tonijnsalade op het terras. Om kwart voor drie zaten we klaar voor de excursie ‘ panoramisch Stavanger’. We hadden er zin in, maar hij viel nogal tegen. Weinig panoramisch gezien en gidsen met niet zoveel kennis. Om kwart over vijf waren we weer aan boord, op tijd voor de ontscheping. Met een lekker drankje zaten we nog heerlijk in het zonnetje buiten. Na ons drankje werd het tijd voor het diner. We mochten achteraan het schip zitten en hadden zo een mooie blik op het water achter ons. We aten met twee andere stellen uit Castricum en Maastricht, ook nu weer leuke gesprekken. Na het diner sjeesden we naar de voorkant van het schip voor de show van de avond. Die was prachtig: ‘Planet Earth’ van de BBC met live muziek, zó mooi gedaan! Hierna gingen we nog even in het Crowns nest zitten, het kraaiennest van waaruit je vooruit kunt zien waar het schip heen vaart. En toen naar de hut. Daar dronken we nog wat met een nootje erbij. En daarna redelijk op tijd slapen omdat morgen de wekker om half zeven staat!

• 26 Juli 2018 - 18:29

Stina:

wat een leuke foto’s Nicole, vooral die van jou samen met je moeder aan de cocktail!

• 29 Juli 2018 - 20:49

Trees Bakker:

Doordat er in het weekend feest zou zijn kon de bus niet voor de boot komen,er stonden allemaal tenten op de kade! we moesten een heel eind lopen in de hete zon!