Vrijdag 27 juli - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Nicole Bakkker - WaarBenJij.nu Vrijdag 27 juli - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Nicole Bakkker - WaarBenJij.nu

Vrijdag 27 juli

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

27 Juli 2018 | Noorwegen, Oslo

Vrijdag 27 juli
In de hut zag ik de zon opkomen, mooi gezicht, zo boven zee. We waren vroeg wakker, toen ons schip Oslo binnenvoer. We gingen op tijd ontbijten. We zouden op excursie gaan. Maar gezien de weersverwachtingen van 34 graden in Oslo was dat voor Trees geen optie. Gelukkig mocht haar excursie worden omgewisseld voor een bustour en zo gingen we gescheiden op pad. Trees bezocht per bus alle bezienswaardigheden en Nicole voegde er nog wat wandelingen aan toe. Vooral het Vigelandpark met werkelijk prachtige beelden was tóp! De skischans was ook leuk, maar hadden we wel snel gezien. Nicole wandelde na de excursie nog naar het operagebouw, een lust voor haar fotografisch oog ( al was het licht niet je van het….) daarna even lunchen in het Dutch café. Daarna gingen we op het buitendeck zitten. In de schaduw was dat best te doen. Later kwam Anke erbij zitten en Nicole en zij namen even een duikje in het zwembadje, waarna ze lekker opdroogden aan de kant. . De dag is voorbij gevlogen, want inmiddels al half vijf en tijd voor het drankje. ☺. Om half zes het praatje van onze kapitein en daarna het uitvaren van het schip; al die dingen worden al bijna gewoon…. Vanavond is het weer galadiner, dus maakten we ons weer heel mooi. We streven er immers naar om alle meegebrachte kleding tenminste een keer aan te hebben…. Bij het galadiner schoven we aan bij de tafel van Herman en Christel en vier anderen, prettig gezelschap. Na het eten gingen we naar de avondshow; echt fantastisch was deze! Dezelfde dansgroep van maandag met twee zangers en een zangeres. Mooie kleding en prachtige projecties op de schermen die rond driekwart van de zaal hangen!
Na afloop gingen we nog even naar Justin en Jonathan in Billboard onboard. Ook daar troffen we Herman en Christel weer. We namen nog een lekker drankje en genoten van hun optreden. Dit keer was Trees de eerste die naar bed wilde ☺. Maar niet nadat we nog even naar de bloedmaan gingen kijken op deck 12!

• 29 Juli 2018 - 20:57

Trees Bakker:

Door de lieve zorgen van Nicole kon ik toch nog op excursie maar dan met de bus!
    Later bleek dat we allebei dezelfde dingen hadden gezien. De show van de avond was geweldig!
    Nicole had heel wat afgelopen in de hitte en Trees zat rustig in de koele bus!